یونیت دندانپزشکی

ساخت وبلاگ

با کیفیت ترین برندهای یونیت دندانپزشکی به همراه قیمت ؟

 

یونیت دندانپزشکی  ابزار مهم کار برای یک دندانپزشک است. این وسیله قابلیت های زیادی را دارا می باشد. نحوه عملکرد همه یونیت ها به یک شکل است و ممکن است در جزئیات کمی تفاوت داشته باشند . کیفیت اصلی این دستگاه یکی از مهم ترین مسائلی است که برای دندانپزشک بسیار با اهمیت است. در زمان خرید دندانپزشکان اولویت هایی را دارند که از مهمترین انها با کیفیت بودن می باشد. در واقع دندانپزشکان علاقه مند به خرید محصولاتی هستند که با دوام و کارا باشند و تا چندین سال بتوانند بدون نگرانی از انها استفاده نمایند.

در واقع خرید یک یونیت از مهمترین کارها برای راه اندازی مطب است. راه های شناخت و دستیابی به این که چه برند و محصولی از کیفیت خوبی برخوردار است و ارزش خرید را دارد بسیار ساده تر از گذشته  شده است. شما با یک سرچ ساده در گوگل به وسیله گوشی و لپ تاپ می توانید به برندهای متنوعی از این محصولات دست پیدا کنید و با مطالعه ویژگی های انها بهترین دستگاه از نظر عملکرد را انتخاب و به راحتی انرا با یک تماس تلفنی با شرکت سفارش دهید.

بازه قیمت یونیت دندانپزشکی  بسیار متنوع است برحسب برند اروپایی و چینی و ایرانی که دارد قیمت های متفاوتی دارند. به طبع برندهای اروپایی از کیفیت بالایی برخوردارند و امکانات جدید تر و به روزتری نیز دارند و دندانپزشکان اگر قصد خرید بهترین محصولات را داشته باشند اتتخاب اولشان این مدل یونیت هاست. برندهای دیگر موجود در بازار هم در رده های بعدی از نظر کیفیت و زیبایی قرار می گیرند. در زمان خرید دو اولویت قیمت و کارایی برای دندانپزشک بسیار مهم است .

تفاوت درنوع طراحی وکارایی دستگاه زمان استفاده از ان بسیار مشخص و واضح تر خواهد بود. راحتی کار به نوع طراحی دستگاه برمی گردد. یونیت باید کاملا به صورت ارگونومیک طراحی شده باشد تا بتوان به راحتی با ان کار کرد و کمترین میزان فشار و خستگی را در حین کار احساس نمود. کیفیت اینسترومنت ها نیز بسیار مهم است و در واقع کیفیت هری ک از این اجزا کیفیت کلی دستگاه را تشکیل می دهند.

یکی از مهمترین اجزا یونیت دندانپزشکی  چراغ های یونیت است. این چراغ ها باید به گونه ای طراحی و تعبیه شوند که دید دندانپزشک را زیاد کنند تا بتواند به راحتی  با دیدی بازکار خود را انجام ده. زاویه تابش نورز این چراغ ها به صورتی است که داخل دهان را تا حد ممکن روشن می کند. از قسمت های مهم دیگر صندلی این دستگاه است که باید نوع طراحی ان به گونه ای باشد که هم بیمار احساس خوب و راحتی داشته باشد و هم دندانپزشک بتواند با انجام تنظیمات مورد نظر تسلط کافی در حین کار را پیدا کند. میزانستقامت دستگاه نیز مورد مهم دیگری است که باید رد زمان طراحی و تولید به ان توجه شود تا در وزن های بالا دچار شکستگی و اسیب نشوند.

در واقع دندانپزشکان باید پارامترهای زیادی را در زمان خرید در نظر بگیرند که برخی برحسب تجربه ای که خود داشته اند و یا تجربه ای که از همکارانشان کسب کرده اند اگاه به  یان موضاعات هستند. ولی برخی دیگر لازم است تا از مشاوره تخصصی در این زمینه استفاده نمایند. کسب اطلاعات قبل از خرید اهمیت زیادی دارد زیرا دید بازی را در اختیار شما قرار می دهد تا به راحتی بتوانید انتخاب کنید و این انتخاب به قدری خوب و مطمئن خواهد بود که احساس پشیمانی بعد از ان وجود نخواهد داشت.

در زمان نصب یونیت دندانپزشکی  نیزباید توجه داشته باشید تا از افراد خبره در این زمینه استفاده نمایید تا در زمان نصب اسیبی به دستگاه وارد نشود و یا نصب دستگاه به خوبی انجام نشود که موجب اسیب وارده به دستگاه خواهد شد. پس بعد از خرید دستگاه خود را به فرد متخصص برای نصب بسپارید و مطمئن باشید که دستگاه را به درستی نصب کرده است. از این جهت هر گونه نگرانی را از بین خواهید برد

 

 

 

 

یونیت دندانپزشکی...
ما را در سایت یونیت دندانپزشکی دنبال می کنید

برچسب : یونیت دندانپزشکی ,یونیت صندلی, نویسنده : marzi unitcomtebdental بازدید : 69 تاريخ : شنبه 25 مرداد 1399 ساعت: 17:42

استانداردهای لازم در طراحی یونیت دندانپزشکی؟

طراحی دستگاهی مانند یونیت دندانپزشکی  نکات و ویژگی هایی دارد که طراح و سازنده در حین ساخت باید به ان توجه نمایند. در این مقاله قصد داریم چند تن از این ویژگی ها را مورد بررسی قرار دهیم.  طراحی یونیت به قدری اهمیت دارد که اکثر خریداران به سمت خرید برندهایی می روند که طراحی ارگونومیک دارند و راحتی کار با انها بسیار بالاست. پارامترهایی در طراحی یونیت وجود دارد که این راحتی را بیشتر می کند و ما در ادامه قصد داریم این پارامترها را مورد بررسی قرار دهیم.

  1. طراحی یونیت باید به گونه ای باشد که یک ابزارهای مورد نیاز بر روی ان قرار داده شود و دندانپزشک در حین کار بتواند به راحتی به این ابزارها دسترسی پیدا کند و کمترین میزان فشار به دست او وارد شود. در اصل پالت اینسترومنت باید در دسترس دندانپزشک باشد و ابزارها به راحتی برداشته شوند و بعد از اتمام کار سرجای خود قرار بگیرند و امکان سقوط اینسترومنت ها از روی ان وجود نداشته باشد.

 

  1. طراحی کلی یونیت دندانپزشکی  باید به گونه ای باشد که بسته بندی و حمل ان اسان باشد و  نحوه نصب ان نیز سخت و پیچیده نباشد و تکنسین مربوطه به راحتی بتواند تمامی قسمت ها به درستی نصب کند و بعد از نصب نیز هیچ گونه خطر غیر قابل پیش بینی برای بیمار و دندانپزشک وجود نداشته باشد و به راحتی بتوان با ان کار کرد. از طرفی دیگربیمار هم باید بر روی ان احساس راحتی داشته باشد.

 

  1. -مقاومت دستگاه از جمله دیگر موارد مهمی است که سازندگان باید در حین ساخت به ان توجه داشته باشد. در واقع دستگاه باید به گونه ای طراحی شود که مقاومت لازم در برابر هرگونه فشار در حین درمان را داشته باشد و فشارها باعث از هم گسیختگی یا شکستگی قسمتی نشوند. این امر بسیار حائز اهمیت است زیرا عدم تحمل فشار توسط این دستگاه وجوب رساندن اسیب های جدی به بیمار و دندانپزشک می شود.

اجزای یونیت دندانپزشکی  نیز باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد به طور مثال کاسه کراشوار باید بدون وارد شدن هیچ گونه اسیبی دائما قابل شستشو و ضدعفونی باشد و دراصل باید در برابر تعداد دفعات زیاد شستشو مقاوم باشد زیرا این قسمت می تواند محل تجمع میکروب ها و ویروس ها باشد و موجب شیوع بیماری های عفونی شود. در قسمت ورودی فاضلاب هم یونیت باید مجهز به فیلتری باشد که مانع از ورود اجسام بیش از 2 میلیمتر در ان شود.اگر این امکان نباشد ورود اجسام جامد به فاضلاب گرفتگی ایجاد می کند .

بسیاری نکات ریز دیگر در رابطه با یونیت دندانپزشکی وجود دارد که باید دندانپزشک در حین خرید به ان توجه نماید. در حال حاضر محصولات موجود در بازار تائیدیه های وزارت بهداشت را دارا می باشند و این به معنی رعایت اصول ایمنی و بهداشتی در این تهیزات است. باید در زمان خرید نسبت به محصولات شناخت پیدا کنید و بدانید که کدام یک از محصولات کارکرد راحت تری و انها را خریداری کنید.

یونیت دندانپزشکی  مهم ترین ابزار کاری یک دندانپزشک است و اگر کیفیتی پایین داشته باشد اسیب جدی به خود دندانپزشک و بیمار وارد می کند. فلذا تولید کنندگان داخلی و وارد کنندگان با بر روی کیفیت محصولاتی که به بازار عرضه می کنند بسیار کار کنند تا مبادا ابزاری کهوارد بازار می کنند اسیبی به کسی وارد کند. در گذشته اجناس قاچاق در بازار بسیار زیاد بود و اسیب هایی جدی را به مصرف کنندگان وارد اورد ولی امروزه با نظارت وزارت بهداشت و بالا رفتن شناخت دندانپزشکان نسبت به کیفیت محصولات موجود در بازار دیگر شاهد این چنین اسیب هایی نخواهیم بود.

 

 

 

 

یونیت دندانپزشکی...
ما را در سایت یونیت دندانپزشکی دنبال می کنید

برچسب : یونیت دندانپزشکی ,یونیت صندلی, نویسنده : marzi unitcomtebdental بازدید : 70 تاريخ : چهارشنبه 8 مرداد 1399 ساعت: 17:37